Opis settingu fantasy Krucjata
Megakonkurs http://megakonkurs.com/content/blogsection/1/45/
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Opis settingu fantasy Krucjata Strona Główna
->
Problemy Gurdonu
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Krucjata
----------------
Od Autora
Od Rysowników
Pytania Ogólne
Fragia
----------------
Pytania
Co we Fragii piszczy
Patria
----------------
Pytania
Z Jedwabnego Szlaku
Northia
----------------
Pytania
Sztuka wojny
Skaldowie
Pustkowia
----------------
Równiny Burzy
Zapomniani
Duży Worek
----------------
Wszystko i nic
Pomysły niesprecyzowane
Tawerna dziejów
----------------
Problemy Gurdonu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Sheverish
Wysłany: Wto 18:57, 23 Sty 2007
Temat postu:
Sheverish
Wysłany: Wto 18:56, 23 Sty 2007
Temat postu:
Usunąłem posta, gdyż stworzyłem kolejną mapkę techniką kredki i ksero ^^". Według mnie lepiej to wygląda, ale trochę zaciemnione tło powoduje, że nie widać żółtego koloru.
W tej wersji jest 5 graczy (ale można zmienić na więcej).
Żółty kolor to włości królewski
Brązowe to miasta/twierdze prowincji niezależnych.
Tak jak poprzednio - koła to twierdze, a okręgi miasta.
Sheverish
Wysłany: Nie 22:48, 21 Sty 2007
Temat postu: Mapy Gurdonu
Pierwszy zarys kraju. Uznałem, że podczas gry akcje graczy będą mogły być tylko wewnątrz kraju, ewentualnie na wąskim pasie do miasta Iberburga.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin